Page 17 - Faaliyet Raporu 2020
P. 17

TEMEL YETERLİLİKLER


 1.1.3 Susurluk T caret Odası’nın 2020 Yılı Organ Toplantıları   1.1.4 Susurluk T caret Odası’nın
       V zyon, M syon ve Pol t kaları

 Toplantı Sayısı
         MİSYONUMUZ                                           KALİTE POLİTİKAMIZ
 750    Üyelerine ve ilçede faaliyet gösteren diğer ticari kuruluşlara, mesleki   Yasal  mevzuat  çerçevesinde;  kaliteli,  zamanında  ve  talep  edilen
        faaliyetlerindeki verimliliği ve etkinliği artıracak, bilgi ve becerilerini   şartlarda hizmet vermek, teknoloji ve imkanları kullanarak personelin
        geliştirecek, üye odaklı çalışma anlayışını yaygınlaştırarak üyelerinin   yeteneklerini  en  üst  seviyede  kullanmasını  ve  yetkin  olmasını
        ekonomik gelişimlerine katkı sağlayacak faaliyetlerde bulunmak,   sağlamak,  takım  çalışması  ile  kalite  bilincinde  olan  personel  ile
        ilçenin ekonomik, sosyal, kültürel açıdan kalkınmasında rol almaktır.  faaliyetlerini planlanan sürede gerçekleştirmek ve üye memnuniyetini
 500
        VİZYONUMUZ                                            sağlamak, topluma saygılı ve örnek bir kurum olmak, ülke ekonomisine
                  İlçede birlik ve dayanışma ortamı yaratarak ticari ve sosyal   katkıda  bulunmak,  kalite  anlayışımızı  sürekli  iyileştirmek  temel
        hayatın gelişmesine katkıda bulunmak, başta üyeleri olmak üzere   politikamızdır.
        herkese fayda sağlayabilecek faaliyetlere önderlik eden bir sivil   ACİL DURUM RİSK POLİTİKASI
 250    toplum kuruluşu olmaktır.                                            Acil durum risk politikasında dikkate alınması gereken ilk
        HEDEFLERİMİZ                                          husus, afetleri konularına ve gelişim durumlarına göre sınıflandırarak
        •  Üyelerimize fuar, eğitim, toplantı, seminer, konferans gibi   hareket etmektir. Bu konuda afetleri öncelikli olarak doğal afetler ve
        organizasyonlar düzenlemek.                           suni afetler olmak üzere ikiye ayırarak analiz etmemiz gerekmektedir.
 0      •  Personele gerekli eğitimler aldırarak, kurum ve üye ihtiyaçlarını                Afetin gelişmesini afet öncesi, sırası ve sonrası olarak üç bölüme
 Toplantı Sayısı  Gündem Maddes   Katılım Perfonması          ayırırsak  bunların  içinde  afet  öncesi  çalışmalar  en  önemlisidir.  Bu
        karşılamak.
        •  Üyelerimizin iletişim bilgilerini güncel tutarak faaliyetler ve mevzuat   çalışmalar  özellikle  afetin  oluşmasını  bazı  durumlarda
        konusunda sürekli bilgilendirmek.                     engelleyebilmekte  ve  kötü  sonuçlarının  asgari  düzeyde  tutulması
        •  Üyelerimizin yazılı ya da sözlü taleplerine mevzuat çerçevesinde en   imkânını sağlayabilmektedir.
 Gündem Maddes   kısa sürede cevap vermek.                    BASIN- YAYIN VE HABERLEŞME POLİTİKASI
        •  Anketler aracılığı ile üyelerimizin ve kamuoyunun talep ve   Bağlı  bulunduğumuz  kanunlar  ve  yönetmelikler  çerçevesinde
        beklentilerini tespit ederek kaliteli hizmet vermek ve memnuniyet   üyelerimiz  ve  bölgemizle  ilgili(  gizlilik  niteliği  taşımayan)  her  türlü
 300    oranını artan oranda tutmak.                          faaliyeti doğru ve tarafsız bir şekilde paylaşmak,   üyelerimizin bütün
        •  Üreteceğimiz eser ve çalışmalarla ilçemize ekonomik ve sosyal   etkinliklerini kamuoyuyla paylaşmak, üyelerimizin reklam ve tanıtımını
        açıdan katkı sağlamak, bu vesile ile diğer kurumlara örnek olabilmek.  kamuoyuna yapmak, odamızın faaliyetlerini, etkinliklerini, düzenlenen
        •  Ülke çıkarlarını, üye çıkarlarının önünde tutmak.  eğitim,  toplantı,  seminer  vb.  çalışmaları  üyelerimize  doğru  ve
        •  İş dünyası ve ekonomik faaliyetlerde danışman kurum haline   zamanında aktarmaktır.
 200    gelebilmek.                                          BİLGİ- İŞLEM POLİTİKASI
        TEMEL DEĞERLERİMİZ                                   Üyelerimizin ve kamuoyunun iletişim bilgilerini güncel olarak tutmak,
        •  Üyelerimizin menfaatlerini gözeterek, bilinçli üyeler oluşturmak ve   sağlıklı iletişim için altyapı yatımları yapmak, iletişim araçlarının düzenli
        ekonomik faaliyetlerine katkıda bulunmak.            olarak  bakımlarını  yapmak,  bakım  ve  yenilemeleri  sözleşmelere  ve
        •  ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Standardı şartları ile Akreditasyon   anlaşmalara bağlamak, bu konuda ehliyetli personel yetiştirmektir.
 100    kriterlerine göre faaliyet göstermek.                İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
        •  Kaliteli hizmet vermek için, personel eğitimine önem vermek.  Eğitim düzeyi yüksek, dinamik, kendini ve işini geliştirmeyi hedefleyen
        •  Kamu yararına çalışarak, özellikle sektörel anlamda üyelerimizin   bir ekip oluşturmak, üye odaklı hizmet anlayışımız sebebiyle doğru işe
        gelişmesini sağlamak.                                doğru eleman almak,
        •  Girişimciliği geliştirerek iş verimliliğinin artırılmasına katkı   İş  değişiklikleriyle  personelin  gelişimlerini  artırmak,  performans
 0      sağlamak.                                            yönetim  sistemiyle  performanslarını  ölçmek  ve  değerlendirmek,
 Toplantı Sayısı  Gündem Maddes  Katılım Perfonması  •  Hizmetlerini sunarken;  kendisine, üyelerine, çalışanına saygı ve   personelin  motivasyonunu  artırmaya  yönelik  çalışmalar  yapmak,
        çevresine duyarlı kurumsal bir anlayışla çalışmak.   çalışanlarımızla iş birliğimizi uzun vadeye yaymak, Personelin inisiyatif
        • Yüzde yüz üye memnuniyetini hedef almak.           kullanmasına fırsat tanıyarak yaratıcılığı güçlendirmektir.
                                                             SOSYAL SORUMLULUK POLİTİKASI
 Katılım Perfonması(Yüzdel k)                                Bağlı bulunduğumuz mevzuat çerçevesinde çevresel duyarlılığa sahip
                                                             olmak, bölgemizin ihtiyaç ve beklentilerini tespit etmek, yaşadığımız
 1250                                                        bölgenin  çevresel,  kültürel,  sanatsal,  sosyal  vb.  etkinliklerinde  lider
                                                             kuruluş olmak, bölgemiz insanına sosyal yardımlar yaparak bölgemizin
                                                             madden  ve  manen  kalkınmasına  katkı  sağlamak,  bölgemizdeki
                                                             insanların eğitimlerine katkıda bulunmaktır.
 1000
                                                             ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
                                                             ISO 9001 Kalite Sistemi’ne uygun olarak üye memnuniyetini ön planda
                                                             tutmak, Üyelerimizin beklenti ve şikayetlerini etkili ve sürekli bir şekilde
 750
                                                             alıp  değerlendirmek,  Üyelerimize  karşı  çözüm  odaklı  olmak,
                                                             Üyelerimizle ilgili ticari ve gizlilik değeri taşıyan bütün bilgileri sır olarak
                                                             saklamak, Güvenilirliğimizi her zaman üst safhada tutmak,
 500                                                         KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ VE KORUNMASI POLİTİKASI
                                                             Susurluk  Ticaret  Odasının  veri  sorumlusu  olarak  kişisel  verilerini
                                                             işlediği gerçek ve tüzel kişilerin yukarıda belirtilen madde kapsamında
 250                                                         aydınlatılması  amacıyla  düzenlenmiştir.  Bu  politikanın  konusu,
                                                             odamızın  yararlanıcıları  (üyeler,  diğer  başvuranlar  ve  tedarikçiler),
                                                             bunların  yetkilileri  ve  çalışanları,  kurumumuzun  yöneticileri,  eski  ve
 0                                                           yeni  çalışanları,  ziyaretçilerimiz  ve  sair  üçüncü  kişilerdir.
                                                             Çalışanlarımıza  yönelik  kişisel  verilerin  işlenmesine  ilişkin  hususlar
 Toplantı Sayısı  Gündem Maddes  Katılım Perfonması
                                                             kanuna uygun şekilde çalışanlara sunulan Bilgi Güvenliği Politikamız
                                                             kapsamında düzenlenmektedir.

 16-Susurluk T caret Odası     16-Susurluk T caret Odası                                  Susurluk T caret Odası-17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22